2011. november 8., kedd

Radiohead - Creep magyar dalszöveg

Előtte, mikor itt voltál,
Nem tudtam szemedbe nézni.
Pont, mint egy angyal:
Bőrödtől majd’ elkezdtem sírni.
Úgy szálltál, mint egy tollpihe,
Egy gyönyörű világban,
Bárcsak különleges lennék!
Te olyan kurvára különleges vagy…

De én csak egy mocsok vagyok,
Egy igazi különc,
Mi a francot keresek itt?!
Nem tartozom ide…

Nem érdekel, ha fáj.
Irányítani akarok,
És egy tökéletes testet
Egy tökéletes lélekkel.
Azt akarom, hogy észrevedd,
Mikor nem vagyok a közeledben.
Olyan kurvára különleges vagy!
Bár én is az lennék…

De én csak egy mocsok vagyok,
Egy igazi különc,
Mi a francot keresek itt?!
Nem tartozom ide.

És megint elfut…
Elfut,
Fut, fut, fut…

Akármi, ami boldoggá tesz,
Akármi, amit szeretnél…
Olyan kibaszottul különleges vagy!
Bárcsak én is az lehetnék!

De én csak egy mocsok vagyok,
Egy igazi különc,
Mi a francot keresek én itt?!
Nem tartozom ide…
Nem tartozom ide.

Fordította: Bódi Zsófia
Szövegszerkesztés: Bódi Zsófia és LiA





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése